כנסיית מפלצת הספגטי המעופפת גם בישראל הקטע נכתב ע"י הרב-יולי הראשי לשראל של כנסיית מפלצת הספגטי המעופפת | אתר האוכל של ג'אקומו
top of page

כנסיית מפלצת הספגטי המעופפת גם בישראל
הקטע נכתב ע"י הרב-יולי הראשי לשראל של כנסיית מפלצת הספגטי המעופפת

לכל הכתבות

מי היא כנסיית מפלצת הספגטי המעופפת?

כנסיית מפלצת הספגטי המעופפת היא דת רצינית ואמיתית שרשומים בה ברחבי העולם כ-1,500,000 מומרים לדת. בניגוד לדתות אחרות בשוק האמונה, הוד איטריותה אינה דורשת מהפסטפרים להאמין בקיומה האמיתי כל עוד מכבדים את חוקיה, ולכן אתאיסטים רבים מאמצים את הדת שלנו. יחד עם זאת אני חוזר ואומר אנו דת רצינית ואמיתית. אנו לא אתאיסטים !!!

כך נראית מפלצת הספגטי המעופפת

עיקרי האמונה הבסיסית הם:

  • לפני 5,000 שנה בראה מפלצת הספגטי את העולם. היא בראה אותו כשהוא כבר בן 14 מילארד שנה, לשם ההנאה היא בראה את כדור הארץ בגיל 4 מילארד שנה והחביאה מאובנים שונים בשביל משחק חפש את המטמון שהיא נהגה לשחק עם האדם הראשון הקרוי הגמד. לאורך השנים ארכאולוגים שמצאו את ממצאים אלו חשבו שהם ממצאים שונים לראיות שונות ופיספסו את הסיבה האמיתית שהם שם

  • אחרי המוות קיים גן העדן המאופיין בשלושה פריטים שקיימים מרגע הבריאה :
    הר געש של בירה
    מפעל חשפנות (אשר מייצר גם חשפנים, גם חשפניות וגם טרנסים שונים לטהב"ים ואת כל סוגי החשפנות בעולם, כולל חשפנים/ות שלא מורידים/ות בגדים לאלו שלא אוהבים חשפנות.
    עץ - עד היום המפלצת לא סגורה על למה היא שמה שם עץ.. היא פשוט היתה שיכורה מדי וזה היה נראה רעיון טוב בזמנו.

  • היום המקודש למאמינים הוא היום השישי. ביום זה הם מצווים לא לעבוד, ולצאת לבלות בערב, שלטונות הכנסייה דורשים מרשות המדינה שתעמיד להם בעניין זכות זאת תחבורה ציבורית ואישור לשתות בירה בכל גיל בחגיגות יום השישי שלהם בדיוק כמו שמאפשרים לילדים לשתות יין בדתות אחרות.
  • הכנסייה מכבדת כל סוג של אהבה ואת קדושת הנישואין בכל צורה של אורגן משפחתי: גבר ואישה, גבר ואישה שאחד/ת מהם עבר שינוי מין, אישה ואישה, גבר וגבר, שני גברים ואישה, שתי נשים וגבר, קבוצות משפחתיות גדולות מרובות מינים וכל דרך שיחיד, זוג או קבוצה רוצים לבטא את אהבתם מול יקירהם ומול המדינה.
  • האלה אינה קנאית. אפשר להאמין באל אחר ולהיות פסטאפרי..

  • הלבוש הרשמי של החברים בטקסים הוא תלבושת פיראטים לזכר הפיראטים שהיו הפסטפארים הראשונים בעולם. כיסוי הראש של הפסטפארים הוא מסננת פסטה על הראש. החורים מסמנים את היכולת של הוד איטריותה להעביר לנו מידע.

  • חברי הכנסייה מסיימים תפילה או ברכה במילה ר'אמן

  • הפסטפארים פונים בעברית להוד איטריותה בלשון נקבה כי המילה מפלצת היא בלשון נקבה. למפלצת אין מין שכן האיטריה הארוכה שבה מסמנת את הצד הזכרי שלה ושני כדורי הבשר מסמנים את הצד הנקבי שלה.

ונסיים בברכה המקובלת:
מי יתן והבירה שלכם/ן תמיד תהיה קרה, והסקס שלכם/ן תמיד יהיה חם.

ר'אמן.

pirates    תוצאת תמונה עבור ‪fsm head cover‬‏

מסיבת פיראטים חברי הכנסיה                           כיסוי הראש הרשמי של חברי הכנסייה

המעוניינים להכיר את חוקי האמונה יכולים לקרוא אותם ב gospel of the flying spaghetti monster
אשר נמצא בלינק הבא:

http://www.klps.pl/pliki/gospel_fsm_eng.pdf  המציג את כל עיקרי האמונה.

את העמוד הרשמי של הדת תמצאו כאן : http://www.venganza.org/
וכאן תמצאו סרטון ובו הסבר כללי על אודות הדת  http://www.venganza.org/about

bottom of page